1402-06-15 17:43
423
0
86353
استاندار گلستان:

فرهنگ مقاومت و ایستادگی در ملت ایران نهادیه شده است

استاندار گلستان گفت: فرهنگ مقاومت ایستادگی در ملت شریف ایران نهادینه شده است.

علی‌محمد زنگانه در گفتگو با گلستان ما گفت: نبرد بین جبهه حق و باطل پایان ندارد هر روزی عاشورا است و هر روزی ما کربلاست.

 

استاندار گلستان ادامه داد: دشمن در تصور این است که می‌تواند این نوری که خداوند خواسته برجهان بتابد را خاموش کند، در طول تاریخ تالالو این نور به عنوان یک مسیر نجات بخش برای بشریت خاموش شدنی نبود.

 

زنگانه افزود: در حالی که ما شاهد هستیم که هر سال این اربعین که نمادی ا از پاسداشت خون شهدای کربلا، امام شهدا و هم پاسدار از کسانی که پیام عاشورا را به جهانیان بودند، روز به روز پرشکوه‌تر می‌شود.

زنگانه افزود: دشمن در جنگ پیچیده و شناختی خود به دنبال آن است که ارزش‌های ما را تضعیف کند، حال آنکه کسانی که جوینده راه حق هستند همین مساله را برای خود ملاک قرار می‌دهند و ان‌شالله شاهد آن خواهیم بود که این حرکت‌های عظیم فرهنگی و اعتقادی ما زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌سازد و این انقلاب نیز پرچمش به دست پربرکت امام عصر عجل الله خواهد افتاد.

وی ابراز داشت: اینجا می‌بینیم که هم فضای معنوی هم مشارکت‌های جمعی همه مومنین در قالب رابطه مبتنی بر شبکه اجتماعی که قرآن کریم با آن تاکید دارند رقم می‌خورد از هر قشری در موکب‌ اربعین فعالیت می‌کنند از نوجوانان دهه هشتادی گرفته تا کودکان، بانوان و حتی اقشار خاکستری و حتی آن‌هایی که شاید در نگاه اولیه ما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودن نباید این‌ها را ما نظام جدا بدانیم اینا همه در این مکان حضور دارند.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: این مساله نشان می‌دهد که آقا امام حسین (ع)، واقعه کربلا و فرهنگی که از آن واقعه به جا مانده یعنی فرهنگ مقاومت ایستادگی در ملت شریف ایران نهادینه شده است.

 

زنگانه گفت: از همه دست‌اندرکاران و کسانی که در موکب جاماندگان اربعین گرگان و استان گلستان فعالیت داشتند و این حرکت بزرگ فرهنگی را رقم زدند قدردانی می‌کنم.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.